100524 Sista gången

Idag är det sista gången med föräldragruppen, det blir avslappning/andning. Är skönt att det är över eftersom jag inte gillat våran grupp särskillt mycket. Sen får vi se vad jag och Jonas hittar på ikväll efter, antagligen ingenting eftersom gruppen är halv 6. Och vi brukar ju bli där ett tag så då blir det nog bara till att se Wolfman ikväll.

Mitt snälla söta lilla hjärta kom ut till oss nu! Vi vill ha dig här.
Bara tre veckor kvar till BF nu ♥

Just de tack Annika för jätte fina bebiskläder som jag fick idag. Väldigt tacksamt att få!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi hade också våran sista träff idag. Skönt! Oj, va sent ni träffas. Jag skulle somna....Zzzz!! (=



Ja, nu får hon komma snart. (= Kram på er

2010-05-24 @ 19:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0