100518 Nära och trött så trött

Ja nu är det mindre än 4 veckor kvar och det känns kan jag säga, det ger alltså 24 dagar kvar till BF. Igår på föräldragruppen så fick vi se två filmer en om förlossning och den andra om förtidigt födda barn. När man såg filmen om förlossning så blev allt genast mycket verkligare om vad som kommer hända väldigt snart. Just nu så känner jag mig trött och seg samt att det sticker i hela kroppen av alla vätska som jag har svällt upp av. Jag har inga konturer kvar på fötterna tårna har nästan försvunnit och det är bara väldigt smärtsamt att sätta på sig skor just nu. Jag saknar min förlovningsring som jag längtar jätte mycket efter att få sätta på fingret igen. Fötterna känns som att gå runt på balansbrädor hela dagarna, nästan så man stupar när man kliver upp ur sängen.

Hela hjärnan känns som att den bara snurrar och snurrar tusen varv i sekunden, känner mig helt förvirrad på mornarna när jag vaknar av alla drömmar jag drömmer på nätterna. Sen inte nog med men alla tankar som flyger om kring om vad som ska hända hur kommer det att bli och hur kommer det att vara?!
Jag längtar så otroligt mycket till den lilla som ska komma, det måsta hända nunununu!

Vi längtar efter dig så otroligt mycket just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0