100518 Cartoon more toonage

Kom nyss på en grupp jag lyssnade flitigt på i mina yngre dagar. Stackars mamma säger jag som fick stå ut med att lyssna på denna musik dagar i enda. Och jag kan även tillbringa mina tankar till systrarna Linda och Caroline Forsmark som hade mig som granne, delade med mig av denna mindre ljuva musik genom väggen. Den är rätt svängig måste jag säga men lyssna lyssna på den hela tiden nä de tror jag inte. Men jag sitter här hemma och svänger min idag mindre lurviga rumpa ;)



Jag kan även säga att när vi hade småstjärnorna på IOGT i Hamrånge så ställde jag och några kompisar och mimade till en av deras låtar. Idag minns jag inte vilken låt och tro mig jag vill inte minnas för vi skämde ut oss ;)
Ta och lyssna över låtarna ni kommer inte bli besvikna ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0