100317 Vårstädning

Idag så vaknade jag upp av mina kära grannar som inte fattar vilken tid på dygnet dom inte ska spela musik.
Men jag är inte bitter, jag kliver upp glad och kvittrande slår på datorn snabbt och överröstar deras musik. Dom har den här charmen att dom ska överrösta sin egen musik genom att prata. Men iaf när jag har spelar några låtar märker jag att dom har gett upp och jag VANN! Det är riktiga musiktävlingar här på ap-berget. :P

Men jag satte iaf igång med att käka frukost efter att vi battlat en stund.
Sen dess har jag tvätt fönster bytt gardiner fixat om med lite lull lull tvättat kläder och sängkläder fiserat några blommor och snart så kommer väl Jonas hem så då ska vi nog sätta igång och baka nånting till hans födelsedag imorgon. :)

Ha en fortsatt underbar dag!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0