100309

Har inte haft tid att sitta här, har besök av Jonas lillasyster Amanda. Så vi har gjort en massa saker.
I lördags så åkte vi till Ockelbo vinter marknad. Det var riktigt mysigt, älskar doften av marknad. Allt man får provsmaka och alla god mat som finns att stoppa i sig. Vi köpte inget särskillt, 14 par strumpor för 100 kr och jag köpte 4 par trosor för 100 kr. Eftersom man blivit lite stor om baken nu så måste man jag köpa upp sig.

I söndags var vi iväg till valbo. Shoppade lite på IKEA, det blev ett nytt databord som inte tar så mycket plats som det förra gjorde. Sen köpte jag bara en massa ljus och tillbehör.
Igår så vandrade vi runt på stan en stund och det slutade med att vi köpte glass för att inviga vår solen.
Skinn jackan fick komma fram för första gången i år. Det tackar vi för.

Idag så ska vi gå på Alice i underlandet. Det ska bli skoj.

Har tyvärr en liten däppar dag idag så jag har egentligen ingen lust till att göra nånting överhuvudtaget.
Men eftersom Amanda är här så måste man offra sig :)

Anledningen till mitt depp är att jag inte har kommit ur min sorg till Nessu än. Jag kan faktiskt inte släppa honom. Han fastnade som ett klistermärke på väggen. Faktiskt så kommer det en tår lite då och då ur mitt öga. Det är en otrolig tomhet utan honom. :(
Om han ändå kunde få komma tillbaka. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0