100309 Graviditeten

Märkligt nog så känner jag mig mindre gravid nu än tidigare. Enda grejen är att jag är så rund om magen som gör att jag känner av det. Det som känns lite konstigt att desto längre tiden går desto mindre rör sig det lilla där inne. Varför? Knäppte ett rätt roligt kort igår som visar vilken kula jag fått. Lägger upp den senare då den ligger på Jonas telefon. :)

Det är 13½ vecka kvar av allt nu. I slutet av den här månaden blir det omrenovering av rum. Har redan hittat det vi ska ha. Sen så väntar jag på min leverans från ellos som har mina babykläder. Borde komma vilken dag som helst nu. Har ställt fram en byrå som bebisen ska ha sen. Har ställt upp alla gossedjur på den som är bebisens. Jätte sött. Kommer bli otroligt bra när rummet är färdigt. Wiiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0