Vissa dagar går verkligen långsamt

som den här dagen, den går aldrig framåt känns det som. Den tar aldrig slut, jag tycker ändå jag har gjort rätt mycket den här dagen. Men tydligen inte eftersom tiden helt enkelt står hela stilla.
Idag så har Xi flyttat in så nu är hon här. Det är bra att ha henne för hon förstår ingenting och är bara helt knäppt tyst. Hon sitter i  sitt rum och pysslar med sitt. Fast det låter mest som att hon sitter och pratar i telefon. Vi har fixat rummet så gått det går så hon har lite möbler. Jag tror det här kommer gå bra trots att jag tyckt att det känts lite jobbigt. Hon kom fram till mig och Jonas när vi lagade mat och sa att hon tyckte vi verkade som bra människor och att hon trodde att vi skulle funka bra ihop.

Men anledningen till att tiden går så sakta idag är väl för att jag väntar på att få se Paradise Hotel. Dom har ju haft jul uppehåll på programet så jag har väntat och väntar. Och nu äntligen har det börjat igen, Dessutom har dom dubbel avsnitt. Jag bara älskar intrigerna, svartsjukan och spelen. Samt hur små nördiga dom är när dom springer runt där med sina pakter.

Nu har jag skrivit av mig lite. Vi hörs mer!

Ciao!




Kommentarer
Postat av: carro

skönt ett till paradise hotel fan:)

2010-01-07 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0