Jag vet att det bara är Januari

Men bara i förra veckan så hade jag såna vårkänslor. Och det är ju inte så konstigt med tanke på att det satt små vår fåglar och kvittrade i träden utanför balkongen.
Men sen vad hände?! VAD ÄR ALLT DET HÄR? Varför kommer det mer snö? Dumma dumma Sverige!

Jag lunchade med mamma och en gammal arbetskamrat till henne. Hon frågade när bebis skulle komma. Maj/Juni svarade jag då, och hon brister ut men åh det är ju snart! Nä för mig är det verkligen inte snart, det är sån lång lång tid och jag är rastlös. Visst den lilla filuren där inne gör sig verkligen märkvärd och flaxar omkring som en riktig dåre. Kanske fått det av Jonas eftersom jag är rätt lugn av mig, Jonas som inte sitter stilla en sekund. Måste alltid ha något att göra något att låta med eller synas. :)


Bebis vinkar till er alla!

Men nu ska jag ta mig något att äta, så hörs vi senare.

See you later!





Kommentarer
Postat av: Nanna

"moster" Nanna längtar tills lillan kommer ut så hon får klämma på henne!!!! ;-) iiiih !

2010-01-29 @ 13:19:47
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Lilla söta bebisen =) Har ni tänkt på något namn än? :)

2010-01-31 @ 13:57:10
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0