Det svider i hjärtat men det måste göras

Jag vill verkligen inte lägga ut på blocket så jag tänker försöka här och kanske folk kan tipsa om någon som man känner vill ha mina små hjärtan?
Och för Jonas skull som står otroligt nära katterna så vill jag att någon vi känner tar katterna. Och jag vill inte trycka in dom i någon liten lägenhet utan jag känner att det är dags för dom att få komma ut. Eftersom han katten älskar att vara ute och inte stor trivs inomhus. Milan är kastrerad men inte lilla Valencia.
Och jag ser även att dom helst kommer tillsammans eftersom dom är ett litet kärlekspar.
Det är två helt underbara katter som har underbara personligheter.
Valencia den söta rara lilla flickan som är lite mer än ett år ser fortfarande ut som en liten kattunge. Och kommer för alltid att se ut som en kattunge. Milan som är några månader älder än Valencia är lite större med ett väldigt stort hjärta. Han har mycket kärlek att ge och älskar att få kramas en liten stund.

Jag söker någon som villl vara (fodervärd) åt dom på obestämd tid. Ifall det inte skulle funka eller vi flyttar till ett bättre hem där dom kan gå ut i det fria. Just nu är det för jobbigt med min graviditet ihop med astman gör det nästan outhärdligt.

Hör av er om ni känner någon som är intresserad.










Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle lungt kunna tagit den svartvita om jag inte bodde i lägenhet, den är ju kopia av lelle:)

2010-01-25 @ 23:01:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Ja det är det som är synd. Du får ta och flytta in på gården, och offra dig med att skotta lite snö ;)

2010-01-26 @ 20:54:50
URL: http://sweetcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0