100123

Ska alldeles strax kliva in i duschen för att snygga till mig lite. Sen drar jag och Jonas hem till mamma där vi ska göra lite smarrig mat. Jag ska nämligen bjuda familjen på älg. Hur många tycker om älg? Många jag frågat säger ofta att dom tycker det smakar som kofta. Sant eller falskt?

Sen så ska jag faktiskt på min första fest sen graviditeten. Nyktert tillstånd naturligtvis, har köpt några alkoholfria tillbehör som jag tänkte göra ikväll.
Drömde lite otäckt inatt att jag hinkade i mig en massa alkohol omedvetet. Det var lite otäckt faktiskt.
Och det är inte första gången jag drömmer så. I början av graviditeten så drömde jag att jag både drack alkohol och tog mig någon cigg då och då. Helt emot mina principer, jag andas inte ens in när jag går förbi en rökare. :p

Nu blir det duschning och fixning av hår.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att se dig igår en ny träff snart tycker jag..

2010-01-24 @ 21:19:15
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0