Ska man?

verkligen lägga sig och titta på New moon helt själv? Jonas kommer inte komma hem än på någon timme. Han skullet tydligen jobba över till åtta. Roligt en fredag :( men det är bra pengar tummen upp.
Måste ju fördriva tiden med nånting. Har iaf beställt hem lite barnkläder nu. Kunde inte hålla mig, vi fick ju hem en sån där handla för 800 kr och få 300 kr i rabatt plus en jätte snygg lampa på köpet. Så det var ett givet val.
Jag hade helst av allt åkt och kollat på färg till barnrummet. Vår inneboende flyttar ju ut på måndag (gör ett litet smyg jippi) Hon har varit äcklig och odrälig. Har inte velat gjort något annat än att knäcka hennes kines nacke. Jag tror tom att hon har maskar inne på rummet och då kan ni bara räkna ut hur äcklig hon är!
Äntligen så flyttar hon! Och några saker som är mina som har försvunnit som hon säger att hon inte har sett. Vad ska jag göra? Dom finns ingenstans i lägenheten? Saker hon har i frysen i mina matlådor hoppas jag hon lämnar tillbaka annars kommer jag söka upp henne! Jag vet vart du går i skolan bruden!

Så där nu fick jag ur mig lite graviditetshormoner ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nanna

hahahahaha, kines nacke!!!! du är för rolig min Memma! <3

2010-02-27 @ 01:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0