Jag får komma ut ibland iaf

Trodde att när jag lämnade tillbaka Nessu så skulle jag aldrig ta mig ut på promenader.
Men nu är det ju lite tur att moster har flyttat hit till A-berget, då har jag ju hennes "lilla" odåga att gå ut med.
Han är ganska stor och jag är ganska slut med min foglossning efter att jag tagit han på nån promenad.
Men idag så ska jag få sällskap av min underbara sambo som ska följa med mig ut med Tyson. Och då får nog han ta honom för han är lite starkare än mig :)


Och idag så har jag varit ner på stan och kollat på present till moster, plus en liten lunch med mamma.
Som blev sushi, jag älskar sushi skulle kunna äta hinkvis om jag orkade :)
Blev iaf en räk/lax special för både mig och mamma. De var smaskens!


See you later!



Kommentarer
Postat av: kicki

byta rubriker? jag tycker de är snyggt när de ser rent ut och de står snarlika

2010-02-01 @ 23:28:37
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0