Halsbränna och brännande huvudvärk inte nice!

Ja det är vad jag lider av just nu konstant i stort sett. Men jag är lika lycklig ändå?
Har haft halsbränne tabletter som funkade riktigt bra men som tyvärr har försvunnit från lägenheten? Eller vart de har tagit vägen. Fortfarande ett mysterium och jag forsätter att leta tappert.
Jag har iaf tagit mig ett glas samarin nu och får se om det hjälper men det känns som att brännan har lättat.
Huvudvärken jobbar jag på än, tänkte att jag skulle låta bli och ta en alvedon för att sova bort huvudvärken.
Det har mamma alltid sagt varit bästa medicinen. :) Jag lyssnar på dig mamma!

Imorgon så ser nämligen dagen ut så som att jag ska hjälpa moster med mat handling och förberedelser av maten. Vilket jag tycker är väldigt roligt, har kommit på lite "nya" grejer vi ska prova på imorgon för att inte göra det allt för vanligt. Tacos är gott men börjar bli lite pasé för min smak.
Kanske ni får veta vad det blir imorgon.

God natt på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0