Fy fy

Dålig uppdatering den senaste tiden, har bara inte orkat med att skriva. Graviditeten går framåt precis som den ska. Var till barnmorskan igår och fick lyssna på hjärtat som vi inte hörde. Men vi hörde att det var full fart på det lilla knytet där inne. Tyvärr mindre roliga nyheter som inte är fastställda än, som vi får svar om på fredag hur det verkligen ligger till. Har möjligen graviditets diabetes. Sen hos barnmorskan fick vi en massa information om amning plus mycket annat. Är det nåt som jag känner väldigt strakt över så är det amningen.

Ringde på lite jobb idag, några extra jobb tills jag föder. Ska in och lämna mitt cv till ett av ställena nu snart.
Annars så händer det inte så mycket just nu. Var iväg till naprapaten i måndags, det var helt underbart skönt. Men väntan på återställningen är "lång" har haft lite ont i nacken i två dagar men det ska börja gå över nu sa läkaren.

Ska göra mig i ordning för att åka iväg med cv:t

Tjingeling ling på er!




Kommentarer
Postat av: Nanna

Tänker på er gumsan!!

Vad härligt att ni fått höra Pyrets hjärtslag :) Saknar dig, hoppas vi ses snart fina vän! kramar Nanna

2010-02-11 @ 21:34:03
URL: http://annalake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0