Åkte till sthlm i lördags för vår ettårsdag som förlovade

Vi passade på att åka till sthlm i lördags när Mamma och Kicki ändå behövde skjuts till arlanda.
Synd bara på vädret den dagen det var riktigt ruskigt. Iskallt regnade och blåste isvindar, inget vidare när man ska mysa runt i stan. Det var bara smärtsamt att gå ut ur butikerna.
Men vi fick några inköp med oss hem så vi var rätt nöjda ändå. Det får bli en sthlms dag när det blivit varmare ute :)
Men jag köpte mig ett par sommar skor och en skön tröja som Jonas hittade åt mig.
Jonas köpte en tröja och en riktigt snygg skjorta som kommer vara väldigt snygg i sommar. Jag älskar när Jonas bär lila han är så riktigt snygg i lila. Vi tog ju så klart några bilder också.

Och vi käkade på Burger king som jag absolut inte gillar. Men Jonas ville passa på så jag ställer såklart upp :)

 

Nu är det bara 9 veckor tills vårat hjärta barn kommer till oss ♥

 

Kisses!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Emma!! Då måste stå på dig. Gillar man inte junkfood så ät något annat lite nyttigare. Det borde väl Jonas veta vid det här laget att du behöver en varierad kost. Håller helt med dig, gillar inte heller BK. Blää! ; )

2010-04-13 @ 10:10:48
Postat av: Emma Sundberg

Så sant så hade kunnat valt något annat men passade på att äta där eftersom det inte finns i Gävle. Missen blev att jag beställde samma burgare som jag åt första gången på BK och eftersom de är två år sen sist så hade jag glömt vilken det va. Ser gott ut på bilden men ack vad den smakar. Blä :D

2010-04-13 @ 13:02:23
URL: http://sweetcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0