100407 Glukosbelastning

Gjorde jag idag hos barnmorskan mycket fina värden hade jag. PUH! Tack för de. :)
Inte för att jag varit orolig men det skulle inte vara så roligt om något skulle vara fel.
Sen mätte vi magen och lyssnade på det lilla rara hjärtat som slog precis som det skulle.
Vi är väldigt lyckliga över den här dagen :)

På lördag så har jag och Jonas varit förlovade i 1 år och det ska vi fira med att åka till sthlm.
Mamma och Kicki åker ju till Turkiet/Side på lördag morgon så då tänkte vi köra dom till Arlanda och ta en sväng själva till sthlm's stad. Ska bli väldigt mysigt faktiskt. Ser fram emot det väldigt mycket.

Har haft en rätt jobbig tid dom senaste veckorna, har lidit av en fruktansvärd huvudvärk och ingen kan svara på varför. Ingenting hjälper och eftersom värktabletter inte fungerar så har jag lagt dom på hyllan nu eftersom jag inte vill äta värktabletter. Men sen har jag provat en massa andra metoder som att smörja in pannan med vitblomman och använda nässpray men de har inte heller funkat så bra. Har ni några tips på vad jag kan göra? Blir helt mosig i huvudet av värken.  Här får ni en bild på magen från vecka 29.



Morsning korsning!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har inte din barnmorska nämnt något om järnbrist? Finns en receptfri järntablett på apoteket som heter Niferex. Du kanske skulle prova den. Sen ät en järnrik kost. (=

2010-04-07 @ 20:10:09
Postat av: Emma Sundberg

Jo då jag har ätit järntabletter i en vecka så de är inte det. Men jag har blivit bättre nu. :) Eller så kanske det var det. :D

2010-04-09 @ 18:51:41
URL: http://sweetcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0