100403

Har inte haft så mycket tid för att blogga. Jag brukar aldrig ha fullt upp men just nu under påsk som för alla andra har det varit mycket. Har träffat vänner jag sällan träffar gått på bio och haft myskväll med moster.

Jag och moster dukade upp ett riktigt härligt plock bord med allt gott man kan tänka sig. Lista
Jordgubbar med spray grädde
Nacho chips med ostdip och tzatsiki
Melon
Små godis
Räkor med rostat bröd
Nån rökt korv med gurka är faktiskt jätte gott
Och ett glas Cider på det var helt perfekt :)

Jag kan säga att vi var riktigt nöjda efter den kvällen.

Filmen jag såg på bio va iaf shutter island
Inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Den var riktigt djup och väldigt märklig.
Jag är lite små intresserad av psyk filmer och om psykvård och jag trodde att filmen skulle innehålla mer utav läskiga människor. Men så var tyvärr inte fallet utan det var bara fläng hit och dit.
Sen att det var en massa flams runt om krin och att snorungar sätter upp sina fötter i nacken på en så att de bara dunkar i hela sätet eller att det sitter en snubbe framför som luktar så mycket alkohol att jag själv trodde jag hade druckit fick filmen att försvinna lite.

Men nog om det ikväll blir det middag här hemma tror jag om det blir som mamma och jag har planerat.
Annars blir det middag hemma hos mamma istället :)

Imorgon kommer älskling hem och jag längtar verkligen efter honom. Har varit några tunga dagar utan hans närhet. Märkligt att man längtar efter att vara ensam men bara efter någon timme kunde han gärna fått kommit tillbaka till mig. För så roligt är det inte att vara ensam.

Nu ska jag nog ta och äta upp dom sista jordgubbarna och ta mig en väl förtjänt nap för jag är riktigt riktigt trött och huvudvärken jag dragits med är inte alls hjälpsam.
Jag hoppas bara att grannarna kan hålla i styr på sina djur och musik så är jag jätta nöjd.

Kisses på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0