Tvättdag!

Tänkte jag skulle vägra tvätta tills jag fick min tvättmaskin har nämligen beställt en från gavlegårdarna. Hur praktiskt som helst. Slippa bubba å bära på sina smutsiga kläder genom hela huset. Men så kom jag på att jag kan inte tvätt vägra med tanke på att högen växer och jag har inte plats för all tvätt i lägenheten om jag ska tvätta hemma. Så då kör jag en sista gång på gemensamma tvättstugan blä.

Men iaf just nu så vill jag ju bara sätta in bilder på rusten hur allt blev. Men vi blir aldrig klara så frustrerande. Skit väggar i det här huset. Betongen är så hård så vi kommer inte igenom den. Så det sista som ska upp är hyllorna.

vilket intressant inlägg men bättre det än ingenting alls ;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0