Ikea handlande och ständig sickness

Ja idag har det varit mycket fläng runt om kring. Först med Anna Sjöö! Gick runt lite på IKEA hon handlade jag handlade. Köpte en tavla och en massa smått krimskrams till ny rusten. Sen träffade jag mamma och vi gick runt samt köpte en massa saker här och där. Mamma köpte äntligen siffrorna till min jätte kl som jag ska ta nya bilder på nu. Sen så köpte hon mig en bedårande liten chilifruktsplanta. Ja den var så söt och skulle passa så bra i mitt kök och mycket riktigt så gjorde den ju det. Och min sickness är inte rolig jätte ont i magen inte roligt alls. :( Men nu ska jag fixa färdigt det sista så hörs vi vidare.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inläggen blir fler och fler:)skoj fortsätt med de...

2009-09-29 @ 00:38:44
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/
Postat av: Tess

EMMA!!! ÄR DU MED BARN?!?!? ÅÅÅH! GRATTIS!!!

2009-09-30 @ 21:12:24
URL: http://theresear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0