...

Så dålig på att uppdatera. Men just nu så går väl den mesta ork till att göra om i lägenheten. Jag och mamma satte upp den finaste tapet mitt öga någonsin skådat igår. Ni ska få se före och efter bilder så fort jag är klar med detta.

Tänk att man velat en sak så länge som man vill skrika ut till alla men gör man det så blir det sånt snack att man bara kan ta upp det när det väl händer. Men nu är det bestämt iaf får se när det händer. :)

Sen har jag för all förvåning från min sida börjat lyssna på green day's nya låt 21 guns väldigt bra tycker jag.
Och Jonas har börjat ett nytt jobb som det går väldigt br
a på, kanske blir en blivande hemma fru för evigt eftersom det tydligt är omöjligt för okunniga outbildade iv varningar att få jobb förutom min kära Mike som lyckats väldigt bra :).. Men åter till Jonas jobb han tjänar bra i grundlön * provison för det han säljer och dessutom så har han fått en mycket vacker bli som ögat gillar att vila sig på. En Honda civic -09 sportmodell. Ja jag som är lite bil intresserad är då väldigt lycklig. hoppar glatt upp och ner klappandes med händerna :D


Ciao!





Kommentarer
Postat av: carro

ja du är dålig med uppdatering.. försökt ringt ditt nummer har du bytt?

2009-09-08 @ 19:09:34
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/
Postat av: carro

ja de är hon speciellt när jag blev räddad från paddan:) men de får inte gå för långt mellan gångern så jag bli deprimerad igen:)

2009-09-11 @ 16:14:43
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0