Illamående sömn problem och erfarenhet av natt pratare/sleepwalker

7de veckan har jag sträckt mig till nu. Jag mår skit och kan inte sova pga magsyre smaken i min mun plus illamåendet i magen. Inget glamoröst i att vara gravid. Vem tror de egentligen? Ja tydligen så va jag själv en av dom. När och hört om dom som spytt konstant i 9 mån har jag inte tagit på allvar men nu förstår jag verkligen. Sen eftersom jag ligger här i sängen och försöker andas bort illamåendet så får jag uppleva jonas konstigheter som han har för sig på nätterna. Han är en sleepwalker. Men inte så allvarligt. Nyss så satte han sig upp för att ta skydd mot ett vapen med röd laser. Och lasern kom från tvn här i sovrummet eftersom jag inte stängt av på knappen där fram. Lite roligt att uppleva måste jag säga. Mycket tok tillsammans på nätterna. Nä nu ska jag försöka sova igen. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0