Vecka 12

Ja då var det ett tag sen. Tänk om bloggen kunde skriva ner allt jag tänkte på varje gång jag tänker att jag ska skriva i bloggen men inte orkar göra det.
Sen har jag inte varit så över effektiv sen 5 veckor tillbaka. Ja de var ju då mitt verkliga illa mående tog över.
Jag har inte haft så mycket kraft i kroppen med tanke på att jag inte fått i mig någon mat då mat lusten har försvunnit helt och hållet.

Ja jag är ju i vecka 12 nu. Och som jag har läst så har man tur kan det värsta av illamåendet försvinna och till vecka 13 så har man god apptit igen. Jag hoppas verkligen på det. Just nu så vill jag bara ha Maj och min lilla bebis här :)
Men det är ju en liten bit kvar. Jag har min första U.L tid den 29 dec så jag längtar verkligen!
Och jag tänker faktiskt kolla vilket kön det är på barnet. Många vill ha det hemligt så att det blir en överraskning. Men jag har alldeles för stort planerings begär att jag inte kan låta det vara enda tills i Maj.
Det är mycket som ska göras tills utkomsten.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0