Vad veckan går långsamt

Har precis kommit hem igen. Från att aldrig göra nåt så känns det som att jag aldrig får vara hemma.
Och snart så ska jag åka igen, ska hjälpa mamma med rusten hos farbror ännu en gång. Igår så var det riktigt roligt har aldrig tapetserat förut och det gjorde jag igår. Eller hjälpte till iaf : )
Så om en timme så ska jag dra igen.

Sitter i luren och väntar på att hälsocentralen ska ha pratat klart med doktorn om varför jag haft ont i livmodern.
Så vi får se vad dom säger. Är as trött på att sitta i telefon och vänta. Överallt som jag ringer får jag sitta i telefonkö. Ringde tele2 idag fick vänta i 15 min. Hatar de.

Men iaf idag är det "bara" Onsdag. På fredag kväll kommer Cristina från barkursen och hälsar på tills på söndag. Vi ska äta på Churtstreet på lördag. Ska bli mycket trevligt :)

Nu ska jag äta sen dra mig iväg.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0