Städa städa!

Jonas jobbar och jag tänkte städa lite. Har nyss dammsugit så jag ska väl fortsätta att pyssla lite till. Cristina kommer ju ikväll vet inte riktigt vad det blir ikväll. Blir nog lugnt eftersom vi ska ut och äta imorgon. Det som är mest tråkigt är ju att jag inte får drick dom där fantastiskt goda Frozen margarita som dom har på  Church Street Saloon. Jag älskar maten där, eller vad säger jag rätten jag äter där har aldrig ätit något annat än kyckling med bacon och dom där potatis (guldklimparna) underbart. Får se om man vågar sig på något nytt imorgon.

Nä nu ska jag fortsätta med min roliga städning!


Hepåde!




Kommentarer
Postat av: Kicki

Pröva aldrig något annat, Brest of chicken är de bästa de vet du! :) Ha en mysig helg syrran. Puss

2009-11-27 @ 16:55:33
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0