Perro sin Pelo del Perù

Ringde nyss på en annons om fodervärd till en Perro sin Pelo del Perù (PSP) alltså en Peruansk nakenhund.
Alltså jag har ingen erfarenhet alls av denna ras och har väl tidigare inte gett den någon större uppmärksamthet mer än att veta att den finns och sett den på bild. Men det vore faktiskt roligt att prova för att se hur det funkar. Och sen så behövs det lite nya ansikten i familjen ;) Inte för att vi inte kommer få det om ett ca halvår men ändå. Jag behöver något litet och bekvämt som jag kan få komma ut i friska luften med.

Den här hunder är iaf 4½ år och heter
Balines (Albertini) eller kallas fär Nessu.
Och han är faktiskt rätt söt  måste jag säga. Även om jag alltid haft påpälsade djur så är det roligt med något nytt och annorlunda som inte är så vanligt.

Jag menar se på honom, han är ju faktiskt ett litet charmtroll och kommer passa perfekt in i våran vardag. Jonas kommer väl inte vara så glad men det får han leva med för jag gör så mycket och STÅR UT med så mycket som han kräver så :)

Hepåde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0