Fram med julen!

Det är faktiskt riktigt jobbigt att julbaka. Har hållit på med knäck nu och sen samtidigt så började jag på Lussebullarna. Innan det så gjorde jag och mamma julsstakar, mammas stake blev finare än min såklart. Hon hade varit nere i Karlstad på julmarknad och köpt sig en riktigt fin Ljusstake. Jag fick tåv gamla men jag är rätt nöjd med dom ändå, trots att de inte blev lika fina som mammas :) Kommer väl upp kort senare. Måste ta lite kort på mit bakverk sen också.

Ikväll så blir det stor familje middag här hemma hos mor. Jag, mamma, Jonas, Danne, Bryan, Kicki och Johan.
Får väl se vad det blir för mat. Troligen jag som kommer få stå med den. :)

Nä nu ska jag pysa och mysa!

Hepåde!



P.S nu måste säga att jag blivit bättre på mitt bloggande, OCH jag försöker fakitskt skriva nånting hela tiden :) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0