091122

Idag så ska jag iväg och hjälpa mamma rusta hemma hos hennes farbror. Han har inte gjort något på det huset på 35 år. knappt städat heller för att han är en saksamlare. Men nu har iaf mamma fått fria händer till att göra vad hon vill. Och då blir det nytt golv plus nya tapeter. Men samtidigt så är det inte bara det ut typ avfettning av hela rummet. Den gubben är lite små dålig på att städa. Varför städa liksom? Hehe
Men iaf jag sa till mamma att ska jag följa med så ska jag ha sushi till middag. Och det ska jag få :D:D

Hepåde!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka fixare ni är! Varför ringde ni inte mig? (A) Jag trodde vi var ett team ;)

2009-11-22 @ 16:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0