091121

En sån härlig lördag! Vacker väder och luften är frisk och skön.
Själv så har jag börjat lyssna på Carolas jul skiva jul i betlehem 99'. Jag har en liten smyg längtan till jul.
Det enda jag inte längtar efter är nog att fira jul i Ramsjö. Jag undrar om jag ska göra en sneeky och försöka komma undan så jag kan få vara hemma med mamma. Ingen jul om inte mamma är med.
Har ingen lust att fira med jonas odrägliga pappa som jag inte står ut med. Att han ska bli farfar åt mitt barn känns hemskt. :(
Det enda den mannen har tjatat om är att jag inte får dricka alkohol. Och det är ju verkligen det sista jag skulle göra. Men ändå det enda jag fått av honom sen jag blev gravid är just alkohol. Vin och sprit. Smart!

Nä jag tackar för en jul hemma med mamma och hennes goda mat.

Undra om det blir en liten promenad i det fina vädret idag?

Ha en mega bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0