Varför?

Lite smått besviken efter idag. Försökte hitta en klänning till midsommar men ICKE!
Gruff, och när man väl hittade en då va den inte värd pengarna riktigt. Jaja jag har beställt en iaf så jag hoppas att de kommer funka när den kommer. Alltså varje gång jag är på Gina när man har lite om stålar så finns det hur mycket kläder som helst, men när man väl får pengar så finns ingenting kvar.

Museum, haha lite skoj va de allt fult att vi gjorde tycker jag men ändå lite sött ^^
Vi fick varsina hörlura som vi hade på oss när vi gick runt som skulle ersätta guiden. Va inte riktigt som jag hade tänkt mig men de gör inget : D vi ljög om vår ålder så vi fick de billigare.

Åååh juste jag har lugt undan mina vackraste sommar skor på berglövs. Hoppas jag får med mig en ärlig flick ner på stan imorgon som kan bedöma dom åt mig..

Over and out! Njut av solen som tittade ut från regnet. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0