Otrogna svin tycker vi inte om...

Nej de gör vi verkligen inte. De är inte Jonas så ingen behöver vara orolig. utan de är någon annan i min närhet som har varit med om de. och de gillar jag verkligen inte. Nej fy fan jag är så uppriven över de där så usch. Jag hoppas de löser sig och att hon inte förlåter de där. för de hade faktiskt inte jag gjort vad än han hade sagt. Och hur mycket jag hade älskat personen. Hade aldrig kunnat lite på människan igen.

Men över till kvällen. Ska åka ut till norrsundet om någon timme så jag ska väl börja göra mig klar här.
Ska bli skoj. Ha en bra dag i solen alla!

PEACE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysig din blogg blivit

2009-06-03 @ 09:57:13
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så gullig:) hehe men de tar ju evigheter innan vi ses men de är ju då vi har som roligast också..men en gcresa skulle inte vara fel..

2009-06-08 @ 18:21:37
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0