Fängelsemuseum

Idag ska jag och jonas ner och göra några ärenden.
Jag ska hitta mig en fin klänning kanske och få se om jag kan hitta ett par billiga skor men de tvivlas på.
Jag vet inte om vi ska ta museumet först får se.
Kanske låter lite nördigt att gå på museum men grejen är den att vi gör aldrig något roligt annorlunda tillsammans och faktikst om man tittar på sex and the city så går carrie en del på museum eller ja bio själv iofs.
Men iaf jag har alltid velat gå på fängelsemuseumet eftersom jag missade de i skolan.
Sen ska vi i väg och köpa nät till våra galna katter som hoppar över till grannen på/från fjärde våningen.

Over and out! PEACE

Kommentarer
Postat av: Gonzan

pussssa milan och valencia från mig bebisarna :D min Selma hälsar:)

2009-05-27 @ 14:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0