Engeltofta!

Mmm idag va jag, Elina, Malin och Zandra och solade på Engeltofta.
De va riktigt nice tills molnen kom och förstörde allt. Som igår hur underbar dag som helst sol hela dagen. Men alltid på något tragiskt sätt så blir de alltid moln när man planerar en dag på stranden. Kallt i vatten ja de va de så bad blev de inget.
Men annars en lyckad dag och jag känner mig nöjd. Så snart gör vi om detta. : )

Så nu hem till dagliga livet man får börja tvätta för att ens karl inte kommit ihåg och precis klivit ur sängen sen över till fotboll.
Men så är de väl med dom flesta grabbar antar jag. : ) Jag får helt enkelt njuta av min ensamhet för stunden!



Engeltofta kanske är stället ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0