Ja jag ska väl också börja

Jepp precis som alla andra som har blogg. Sitter och lus läser några av mina vänners bloggar så jag tänkte att jag också skulle börja. Kanske aldrig kommer skriva om något super intressant. Men de som det känns mesta att jag kommer skriva om är mitt intresse för mat och dryck.

Vi ska åka hem till mamma nu. Jonas ska kolla på hockey och jag ska laga mat. Det blir Torsk med ägg sås idag, grymt gott om jag själv får välja. Sen är jag jätte sugen på att baka så jag tror att jag ska göra en god och saftig citronpaj till efterrätt. Anledningen till att vi inte kan laga mat hemma är för att vi fått vattenskada i golvet (köket/hallen) så vi har fått tre stora fläktar från anticimex. förhoppningsvis så kommer vatten vara bort torkat till måndag för då har jag haft 1 stor i 1 vecka och dom andra också en vecka. dygnet runt. Mycket roligt.

Iaf  så i måndags skaffade vi oss en liten kattunge som heter valencia hon är så så så söt. kommer sätta ut bilder på mina två små söta katt bebisar Milan den stora och Valencia som är super lite bebis.

Soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0