God morgon

Klev upp för en stund sen. Tänkte jag skulle börja plocka upp lite men har ingen större lust med tanke på hur de ser ut med fläktarna. Känns som hela lägenheten rasat samman pga vatten skadan. Men men jag får iaf nytt golv så jag ska inte gnälla.

Idag iaf så kommer Jessica hit long time no see kan jag säga. Så vi ska ha en hel dag tillsammans faktiskt. Jag hoppas hon vill följa med mig och klippa min hund tequila de är väldigt dags för de. Man ser nästan inte att det är en hund så hemskt är de. Men vi ska köra en hel dag iaf bara umgås och snacka igen en massa tid vi missat tillsammans :D

Citronpajen jag gjorde igår blev iaf ett stort fiasko, bättre lycka nästa gång säger jag.

Hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0