Dåliga "föräldrar"

Jo jag och Jonas har ju skaffat på oss två katter. Super mysigt verkligen. Den första är en han katt som heter Milan sen minsta hon är 11 veckor och heter Valencia yeah två hela fotbollslag men vaddå jonas gillar fotboll och namnen passade. Men iaf i måndags så enligt Jonas tog vi bort Milans "manlighet" taskigt nä de tycker ja inte mer nödvändigt. På tisdagen hände första att vi hade glömt stänga locket på toaletten och kom vår söta lilla Valencia som skulle sitta på locket som inte fanns. plums rakt ner och jordens panik iväg. Senare när vi skulle lägga oss så hade hon försvunnit och vi fann henne inte vi letade verkligen i varenda vrå men borta. Tills vi gav upp och jonas öppnade byrån där ligger hon men hon sov så lugnt ingen skada skedd som tur är.

Jonas jobbar iaf nu så jag har min egen lilla stund har fixat hela första S av Las Vegas som jag kollar in tänkte köra igenom hela. Men de blev en paus nu för SATC och sen börjar Top Model S 11 kan inte bli bättre. :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej pullan :P Nu utmanar jag dig, instruktioner hittar du på min blogg ;)

2009-02-11 @ 22:07:17
URL: http://theresear.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag utmanar dig, gå in på min blogg och läs under utmaning :)

2009-02-27 @ 15:51:48
URL: http://essla.blogg.se/
Postat av: johan sundberg

haha vad snäll ni är mot katten emma:)<<33

2009-03-10 @ 17:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0