Mycket att göra, lite blogg tid

Hämtade hem Nessu i mora i tisdags och har haft fullt upp med honom sen han kom. Vi tar långa sköna promenader på dagarna och myser till fullo här hemma i soffan och han blivit lite kall när vi varit ute. Dessutom så är det bra att jag har honom. Kommer ut och får luft plus motion och jag kommer upp i tid på morgonen. Första morgonen tog vi promenad nr 1 kl tio i sju på morron och idag så gick vi ut tjugo över fem. Men vi har inga problem att kliva upp så tidigt för när vi är nöjda ute så går vi in och lägger oss till kl nio. Och då blir det frukost och lite tv. Eller som idag när vi har städat lite samt tvättat. Jag mår tusen ggr bättre nu när jag har honom. Känner mig mycket friskare och gladare plus att jag har mer lust till att göra saker här hemma. Det blir bara plus plus plus :) hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0