Moster har flyttat in på Vinddraget

Hjälper mamma och min moster att renovera en riktigt sunkig lägenhet som moster ska flytta in idag.
Som jag sagt så älskar jag att tapetsera så det är vad vi gör. Hon som haft lägenheten har levt som en riktig gris och förstört hela lägenheten med att hon rökt inne överallt och att hon har skitat ner ordentligt helt enkelt.
Så jag ska dit och hjälpa till när dom har staplat på alla saker på släpet som ska dras dit.

Just nu sitter jag och väntar på att färgen i håret ska bli klart. Tänkte fräscha upp mig lite till jul. :)
Fick färgen av Elin i julklapp samt mycket annat. Jag blev så glad glad glad :)
Tack hjärtat för att du är en underbar vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0