Mellandags REA

Igår så fick jag en hel heldag med min mamma. Mycket trevligt, hon blev lite trött och slö sista biten men de kan jag förstå :)
Jag fick iaf lite underkläder, en amningsbehå och strumpor. Samt en Mama klänning från H&M. Mycket fint.
Har använt Ny behån idag men jag har lite svårt för dess former. Men jag kommer komma i den ordentligt snart. Lite större tuttisar så kommer det bli susen dusen.

Jag vet inte om jag har tagit upp det i bloggen, men vi ska få en inneboende en tid framöver. Tills bebis närmar sig sin hemkomst :)
Hon talar inte svenska och ska ha vårat lilla rum så vi tjänar ihop lite pengar. Har lite blandade känslor över det här men vi kände att om vi ska komma ikapp lite och tjäna in lite så fick det bli sista utvägen.

Om 12 dagar så är det födelsedag. Fyller 21. Inte alls något specielt bara lite äldre.
Får se hur jag löser det med inneboende tjejen. Kanske kommer kännas lite märkligt om ska vara hemma. men vi får väl se. Ska försöka prata lite med henne när hon kommer. Men det är inte det enklaste ska jag säga. Hon har en jätte svår brytning på kinesiska när hon pratar engelska så man står verkligen med frågetecken över huvudet.

Så vi har alltså pysslat med det hela dagen, städat ut lilla rummet och gjort ordning så hon kan bo där inne.
Tur hon inte kan svenska (A) hehe

Ciao Mina Nära Och Kära!


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Emma, vänta med att köpa amnings BH!!! Tuttarna sväller till dubbel storlek när mjölken rinner till!! hehe :)



Oj vad spännande med en inneboende. Hoppas det går bra :)

2009-12-27 @ 23:13:15
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi köpte så att den har jätte stora kupor så att jag kunde ha något att växa in i :)



Hon var här och lämnade alla sina saker idag.

2009-12-29 @ 00:45:17
URL: http://sweetcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0