Lördag det snöar och vi ska på grillmys hos pappa

Man behöver väl inte skriva mer än så det talar om i små drag vad som står på.
Pappa har iaf byggt ett jätte fint vindskydd med grill som vi ska sitta runt idag och mysa. För dom blir det öl, för mig? Det blir väl någon smarrig dricka såklart. Pappas bröder kommer dit idag sen blir det väl farmor Johan jag Jonas och två vänner till honom Jim och hans sambo Emma. Ska bli mysigt vi tänkte grilla älgkött mums mums!

När jag vaknade idag så fick jag ett otroligt sug efter alla gamla Absolute Dance skivor från det sköna 90talet.
Någon som har några av dom skivorna så skulle jag bli överlycklig. Kanske bränna av eller något, dem är rätt svåra att få tag på :) Minns att det var min kära syster Linda som hade skivorna när jag var lite och o'boy vad jag spelade dom.

Här är en av skivorna som jag minns :)

Nu ska jag gå och förbereda älgköttet så hörs vi sen.
Hej alla lördags glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0