Goda vänner i jobbighetens stund

Det är skönt att dom finns där trots att man hörs av dåligt under längre tider.
Tessan ringde idag och jag fick gråta ut över hennes axel en stund trots att det var över telefon. :)
Jag ska snart åka om ungefär en timme och sen ska jag åka hem till till Tessan så fort jag kommer tillbaka till stan. Så kör jag en sleepover där, ska väl köra lite Buzz och gråta lite. :) Ska bli både skönt och roligt eftersom jag behöver något annat att tänka på och roligt ska det bli att få träffa Tessan för det var inte igår :)

Ska ut på Nessu sista runda tillsammans med mig nu så ska jag gråta lite på vägen. Över den stora tomheten han kommer lämna bakom sig. Du var värmen i vinterkylans mörker. :(

Jag får tänka framåt och att jag snart ska på ultraljud som jag så länge längtat efter. Får köra min fokus på det. Men man får faktiskt vara ledsen och vara lite små löjlig över en sån här sak. Dessutom så är jag ju med barn och känslorna tar över helt och hållet.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0