091210

Måste skaffa mig järntabletter som min kusin Karin tipsade mig om. Det känns som att jag inte har något blod kvar i kroppen över huvudtaget. Jag är helt utpumpad, trött och seg. Gick en promenad med Nessu och då upptäckte vi en ny väg vi kan gå här i Andersberg. Och under den promenaden så fick Nessu slita mig fram eftersom jag känner mig tom i kroppen. Men trots min seghet så hittade jag en jätte pulkabacke och skulle natruligtvis ta mig upp för den. JAJAJA oj vad smart man är trots sina krafter tänkte jag skulle låta Nessu få gå upp för den. Jag var helt helt slut när jag kom upp. Det känns att det börjar hända saker med kroppen nu.

Imorgon är det iaf idolfinal antar att ingen missat det. Men vem vinner och vem försvinner?
För mig så kommer Erik vinna :D Jag bara älskar den mannen.

Nä nu ska jag göra mig något att äta sen kolla om mamma kanske vill ta en promenad i hemlingby när hon slutat jobbet.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Men hör på MVC först om järntabletterna. Eftersom du inte hade lågt blodvärde :) Så det inte blir nå knas!!



Jag hoppas verkligen att Erik vinner men man blir ju lite skraj eftersom Calle fick mest röster sist :/



Sv: Tack vad snällt av dig!! Men jag ligger 2a.. -grr-

2009-12-10 @ 16:20:13
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0